Tuesday, May 3, 2011

Karambunai.....

Alhamdulillah akhirnya cita-cita nak ke karambunai tercapai juga....thanks tu cik zaila yang telah bawa aku kesana. Dah lama teringin nak ke karambunai, akhirnya lastweek (30.04.2011) aku dapat jejak kaki kat sna. Memang sronok sangat dapat tgk pantai yang sememangnya menjadi impian ku. Sebelum ni tgk gambar ja, tapi kali ni aku sampai jua ke sana.

mampu bergambar je,nak bermalam tak mampu mahal gilerrr
tenangnya tengok pemandangan pantai ni.......



ni la tourist guide aku - thanks tuk cik zaila

Karambunai - 30 April 2011 kekal dalam ingatan

4 comments:

  1. mandi x kat pantai karambunai tuh cik ida???..heheh..;)

    ReplyDelete
  2. tak mandi pun, lepak2 kat situ ja......

    ReplyDelete
  3. ala-la.....lamanya x jmpa ngn cik zaila. cik ida nnt kem slm pd cik zaila yek. windu btul nk dgr celotehnye!!

    ReplyDelete
  4. hus : insyaAllah nanti saya sampaikan salam awak kat ck zaila

    ReplyDelete