Sunday, March 31, 2013

sejarah



hari ni dan semalam catat sejarah buat aku. setelah 5 tahun lebih aku tak naik bas nadi putra, semalam baru aku jejak kaki semula tuk naik bas nadi putra. mulanya mmg cuak juga sbb dah lama tak naik bas, siap tanya kat makcik yg tunggu bas sekali tu tambang brapa, betul ka tunggu kat sni & mcm2 lg. hu3 nampak sgt muka cuak sbb xtahu naik bas. tapi akhirnya aku berjaya juga naik bas (persint 9 - putrajaya central - cyberjaya)

tapi skali cuba rasa cam best plak naik bas. aku kena biasa kan diri ngan suasana ni selagi keta aku masih kat kg. dah rasa cam mls nak drive keta balik sni. biar la keta tu bercuti kat kg dulu. bila aku dah betul2 bersedia nanti baru aku balik amik keta tu. 

1 comment:

  1. Hahaha... tahniah...pandai naik bas. Acik pun dah lupa .. perlukan driver?

    ReplyDelete