Friday, January 23, 2009

jom balik kampung.............

yahooo.........
esok start cuti ujung minggu + raya cina. bestnya leh balik kampung. dah lama rasanya tak balik kg. lama ke???he...he...he.....baru sebulan tak balik. tapi kira lama la tu. bukannya senang nak bleh balik cuti panjang macam ni.
nanti balik bleh la jumpa member-member lama sambil ronda-ronda aloq setaq. dah lama aku tak kluar jalan-jalan kat c'tu. ntah macamana la sekarang, ada pembaharuan or masih cam dulu lagi.....
tempat yang paling aku suka p bila balik sana adalah pekan rabu. aku suka shopping kueh tradisonal kat sana. memang banyak kueh tradisional yang dijual, harganya pun berpatutan. dan.....yang paling best kat situ, kuah rojak mak bee. sampai kan kalau balik sana mesti member-member aku pesan belikan.
kalau sempat balik nanti leh p mandi air terjun bukit perak, dah lama tak p ntah wujud lagi ke idak tempat tu aku pun tak tau. arap-arap wujud lagi la.......
ada lagi yang best balik ni, leh tengok puyuh yang dah start bertelur, ikan guppy yang rasanya dah makin banyak.......waahhhh....seronoknya..........makin menjadi-jadi si guppy ni. ni kalau KC tau tentu dia jeles ngan ikan guppy ku......he...he...perasan lak, bukan guppy aku punya tapi adik aku yang punya.
apa pun semoga perjalanan ku berjalan lancar dan selamat sampai ke destinasi yang dituju.

2 comments:

  1. KC DA TAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....JANGAN LUPER BAWAK BALIK IKAN GAPIIIIIIIIIIIII..

    ReplyDelete
  2. kc ikan guppy dah kena jual la......sekarang ni ternak puyuh plak

    ReplyDelete