Saturday, July 11, 2009

apa yang sesuai?

Minggu depan ada mesyuarat cawangan dan sambutan bestday warga CLDP. Seperti biasa, bab mencari hadiah aku la yang perlu lakukan. sampai hari ni aku masih blurrr nak bli apa tuk dia org. dah beberapa hari ku pikir tapi lom dapat jawapan hadiah yang bersesuaian.
kak lyn ada cadangkan hadiah tuk perempuan tu blikan shawl. bila dipikir2 menarik juga tu.....rasanya mmg tu yang akan ku beli. tetapi tuk lelaki nak bli apa ek?????susahnya..........mmg la kalau datang bab hadiah tuk lelaki ni susah btl la.....dengan budget yang limited tu apa yang sesuai tuk dia orang pun tak tau. pening juga ni nak cari. tapi tak pa....sok aku akan start operasi tuk cari smua hadiah dia orang. dalam minda dah ada list beberapa tempat yang akan ku tuju. harap-harap aku dapat smua yang kucari esok.
harap-harap mereka suka dengan apa yang aku bli nanti.........

1 comment:

  1. besday acik sok tk yah susah2 mikir nak beli aper.
    Belikan alat pembuat roti canai segera ...cukupla... acik amat beterima kasih...haha

    hadiah utk orang lelaki?
    apa kata belikan jer ..ehh..nak tanya dulu, budget baper...?? ala..susah2 belikan je kaen pelikat....lalalala...

    ReplyDelete