Tuesday, December 23, 2008

gambaran kehidupan



kalau dilihat pada frame ni tentu la kita berkata "tak nampak apa pun. kosong jerrr".......macam tu la apa yang dirasa sepanjang minggu lepas.......idup ni betul -betul rasa sepi.......rasanya perjalanan idup hanya di isi dengan kerja...kerja....kerjaaa.......lebih kurang boleh digelar gila kerja la.
kadang-kadang kita lupa yang kita juga punya kehidupan lain selain dari kerja. nape ye kadang-kadang sampai jadi macam tu??????kadang-kadang aku sendiri pun tak ada jawapan untuk soalan tu?nak kata rajin sgt kerja tak juga........kalo ngaku gak nanti cakap masuk bakul angkat sendiri lak.
lastweek mmg terasa sgt kosong idup ni.......tapi tak dapat nak ditafsirkan punca sebenar. bila dalam keadaan macam ni aku jadi kurang nak bergaul or nak bercakap ngan member-member. mood aku trus ilang untuk wat suma tue.......kadang-kadang aku hanya mendiamkan diri bila ada yang bercakap dengan ku, pada kengkawan aku minta maaf kalau perangai aku buat kalian terasa lastweek.
mungkin dengan mendiamkan diri adalah cara terbaik untuk aku dalam keadaan macam ni.
bukan minta keadaan jadi macam ni, tapi adakalanya kita tak dapat untuk menghalang rasa kosong tu untuk hadir dalam diri kita.......

No comments:

Post a Comment