Thursday, December 25, 2008

hari cuti............

ari ni cuti krimas.........
nampaknya makin dekat penghujung tahun......
dan tahun baru menjelang tiba........emmm.....makin bertambah la umur aku. tapi tak apa i'm still young, bestday tahun depan lambat lagi so....aku kira lum bertambah lg umur aku.
ari ni ari cuti tapi nasib aku tak baik, bebanan kerja menuntut kehadiran aku ke opiz. nasib badan lerrrr.....niat di hati aku akan cuba settlekan kerja secepat mungkin pastu balik rehat. bila sampai opis tak ramai la pula orang yang geja ari ni tak macam selalu. selalunya kalau cuti ujung minggu, nak cari parking depan opis pun susah sbb ramai sangat yang datang geja. tapi berbeza ngan ari ni......tak pa la mungkin dia orang g shoping kot....maklumlah gaji baru masuk.
bila datang opis time cuti ni best sangat sbb inilah masa yang paling sesuai tuk buat kerja coz tak ada gangguan. pikiran pun tenang ja nak settlekan geja.......tapi ada juga tak bestnya, bila tak ramai kat opis sunyi la pulak, aircond opis makin sejuk dan yang paling geram tu setan asyik gayut je kat mata (ngantukkkkkkkkk)...........
hai ni kena kuatkan semangat nie, nak settle geja pastu bleh balik tido puas-puas......
cahi'yok.....chai'yok........chai'yok.........

No comments:

Post a Comment