Wednesday, December 31, 2008

good bye 2008

ari ni last day 2008, esok tahun baru..........
waah bertambah lagi 1 tahun......
usia pun makin bertambah la........
selamat tinggal 2008.......kenangan sepanjang 2008 akan ku simpan sebaik mungkin.
pahit manis 2008 mengajar aku untuk jadi lebih matang dalam kehidupan.
ceeewahh........macam best ja aku cakap padahal kadang-kadang aku still tak matang juga.,
kandas dalam dugaan yang datang.....
camna nak wat ya, aku ni insan biasa ja........kadang-kala aku juga ada kelemahan
bukan aku tak cuba memperbaiki kelemahan tu tapi mungkin aku perlukan lebih masa untuk memperbaikinya......
asalkan aku cuba insyaAllah aku yakin lama-lama aku mampu untuk mengatasinya.....
esok 01.01.2009 bermulalah episod tahun baru, so segala kenangan 2008 akan kusimpan dalam lipatan diari 2008 sebagai satu kenangan yang indah. tak sabar rasanya nak sambut tahun baru, skt tahun baru pun banyak gak ni..he...he...he....

1 comment:

  1. ye..moga hari2 yg bakal datang, tambah meningkatkan kematangan diri dalam mengharungi cabaran penghidupan.

    ReplyDelete