Friday, December 26, 2008

geja oh geja............


semalam kan main lagi aku bersemangat untuk siapkan kerja. alhamdulillah, walaupun tak semua dapat aku selesaikan tapi hampir separuh berjaya aku selesaikan. ingat datang kerja hari ni tak la terkejar sangat nak siapkan kerja yang masih berbaki.
malangnya...........sampai je kat opis ari terkezutttt bila tengok pertambahan jumlah kotak fail yang aku kena settlekan. bukannya sikit, 2 KOTAK A4. mak oiii......kalo macam ni tak surut la geja aku. makin bertambah lagi. bukan nak mengeluh tapi lum sempat lagi aku rasa semangat kekurangan kerja........buuk.....trus penuh meja aku......
hemmmmm.......nasib lerrrr.

4 comments:

  1. ni cubaan kali ketiga post komen. harap2 berjaya lah ye. akak ni nak komen pasal n3 hidup terasa kosong tu....... itu tandanya dah sampai masa kena ada teman. bukan teman ho ha cam kita orang ni, teman hidup tau. bila ada family sendiri, rumahtangga sendiri tak sempat nak rasa kosong, penuh xtvt tau. akak ko ni rumah je ada tangga dah hilang, sunyi gak tapi alhmdulillah ada teman berdua tu. kalau tak sama gak ler kita. tapi tuk suka2 cari ler kita orang sentiasa ada

    ReplyDelete
  2. pn lin...kener carikkan calon...calon baruu..

    ReplyDelete
  3. A'aaaaa betol kata kc tue, saya cari sendiri sampai skrg tak jumpa so kena la minta tolong kengkawan carikan.......bleh tak????

    ReplyDelete
  4. he he, kc nanti kita tolong teropongkan untuk dia ok. nak pakai teropong jenis lama ke yang pakai laser?

    ReplyDelete