Sunday, June 21, 2009

Ahad muncul lagi

tiap kali nak muncul ujung minggu rasa macam tak sabar ja nak cuti……
cuti ke aku ni???excited ja pasal cuti hakikatnya aku tak cuti pun. Kadangkala bila dipikir best juga ari-ari sibukkan diri ngan geja tak la rasa bosan sangat tapi penat je la yang lebih. Pas geja balik umah badan dah penat yang ada dalam kepala cuma nak rehat & tido……

At least aku tak perlu duduk termenung dah perah otak apa aku nak wat ujung minggu, tu yang paling penting dan otak pun tak perlu nak serabut pikir benda yang remeh temeh lagi. tapi bila d'pikir balik sampai bila aku nak hidup macam ni?????Heeeee.....serabutnya kepala aku.....hakikatnya minggu ni kepala aku kosong pasal benda lain, dairi minda hanya ada geja saja. bukan tak cuba nak pikir benda lain tapi smua yang aku pikir tak lekat kat kepala ni. aku pun tak tau pasai pa jadi macam tu......bleh kata macam blurrrr je minggu ni.....
ari ni geja lagi.....waah...minggu ni catat sejarah 7 ari seminggu aku geja. tak pa la janji aku leh siapkan saki baki geja yang masih tertangguh. lagi pun next week seminggu aku akan tinggalkan opisz......outstation. so lebih baik clearkan meja sebelum kluar tapi balik outstation nanti aku sure meja aku akan penuh balik...waaaaa.........minggu depan outsation kat p.d, sambil tu leh la aku amik peluang tu release tension coz aku suka tempat tu, punya pantai yang cantik dan suasana yang tenang memang sesuai la tuk release tension pasal smua benda. aku dah penah pergi tempat tu, best.....harap-harap kali ni dapat la aku cari ketenangan kat situ.........
cari balik apa yang sepatutnya aku cari, kembalikan apa yang sepatutnya aku kembalikan dan lupakan apa yang sepatutnya aku lupakan. harap-harap aku bleh wat smua tu......tapi kalau tak bleh wat smua tu, aku redha...........

6 comments:

  1. uwaaaaaaaaaaaaaaa...nak itutttt pi PD....... rindu nak mancinggg..

    ReplyDelete
  2. jom la....
    penginapan dah ada........

    ReplyDelete
  3. acikkkkkkkkkk, mana boleh ikut, oooo nak tinggalkan bos kat sini ya.

    da, semoga ketenangan yang dicari, ditemui. amiiin.

    ReplyDelete
  4. insyaAllah akan kucari ketenangan disana tapi belum tentu ia akan kekal bila balik sni....he..he...

    ReplyDelete
  5. apa kata acik bermalam kat sna, pepagi gerak je la dari sna ke opis......

    ReplyDelete
  6. acikkkkkkkk.......
    ikan2 kat p.d tak sabar menanti kehadiran acikkkkk

    ReplyDelete