Wednesday, June 10, 2009

semalam yang mendung........

semalam antara hari yang teramat c'buk untuk aku. dari pagi aku concentrate wat paper. target nak submit paper semalam juga, atleast kalau kena edit aku still ada masa lagi tuk betolkan. dalam pada tue ada juga rasa serba salah sebab tak leh nak tolong kak lin wat sistem. bukan tak mau tolong tapi disebabkan aku ditinggalkan sorang2 dengan amanah-amanah tue so terpaksa la aku siapkan tue dulu. akhirnya 1'st draf dah siap, alhamdulillah dapat juga aku siapkan.
petang tue hati tetiba jadi cam mendung macam nak ujan & hampir ujan pun.........ntah la nape rasa macam sedih, nak nangis & bercelaru. tetiba ja ingat pada ??? makin kuat. makin cuba buang makin ia lekat dalam ingatan. aku ingat aku dah cukup kuat tuk hadapi smua tu tapi aku salah...kadang-kadang makin kuat aku ingat. ntah la.....yang pasti aku kena cuba lupakan.
panggilan mak petang tue wat aku lagi jadi sayu, nape percaturan idup aku jadi macam nie? kadang-kala bila dipikir2 macam pelik ja apa yang terjadi skrg tapi aku turuti juga segala rentak tue kerana aku terlalu menyayangi mereka dan tak mau mereka susah hati. apa yang terjadi ni kadang-kadang wat aku dah malas nak pikir smua tu lagi.....nak ja aku tinggalkan sebentar smua ni dan pergi bercuti. nantilah plan dah ada dalam kepala cuma bla nak dilaksanakan ja aku blom tau. maybe dalam masa terdekat ni.
dah tak da mood nak wat geja tapi mengenangkan aku ada lagi 1 utang kerja yang perlu selesaikan petang tue aku gagahkan juga. hampir 6.45 baru aku balik umah. rasa macam malas nak balik tapi kemana nak ku tuju?? kak lin balik kg. exam. cara yang terbaik blk umah tidor awal dan lupakan sementara apa yang terjadi.

No comments:

Post a Comment