Wednesday, June 10, 2009

Rindunya kat blog………..

agak lama juga tak hupdate blog. banyak dugaan yang datang jadi aku tak sempat tuk jengah ke blog. mood pun tak de nak jenguk blog. Betol la kata orang idup ni kalau tak dak dugaan macam tak sempurna ja idup. perasan celaru, sakit hati, frust, geram smuanya bercampur sekali. 1"st time aku rasa teruk yang teramat sangat. badan jadi flat, tak bermaya, smangat makin kurang dan tak da mood nak wat kerja. menangis adalah jalan yang terbaik buat aku pada masa tu. sib baik ada kengkawan yang sudi dengar masalah ku dan tempat tuk aku luahkan perasaan. buat kak lin & kak noor thanks a lot coz sudi kongsi bahu tuk ku menangis dan sudi jadi tempat tuk ku luahkan apa yang tersirat dihati. smangat kalian banyak bantu aku tuk kembali seperti sediakala.

28.05.2009
aku amik keputusan tuk balik kg. Agak mengejut juga apa yang aku wat tapi aku pikir ni mungkin jalan yang terbaik wat masa ni. Lupakan sementara apa yang terjadi. Kebetulan plak pak long wat kenduri kat kg maybe sikit sebanyak tue dapat bantu aku tuk pulih semula. Tapi bukan senang tuk atasi smua tu.

30.05.2009
Aku rasa macam makin lemah bila di kg.macam bercuti tanpa hati dan perasaan. Hari ni kenduri kat umah pak long, rasa macam berat hati nak pergi tapi kebetulan dah ada kat kg. tak sampai hati pula kalau tak pergi. Gagah juga la pergi tapi sekadar tunjuk muka ja. Tiada mood langsung nak sama-sama memeriahkan majlis, sekadar jadi pemerhati majlis sahaja.......pak long maafkan aku......aku tak mampu merubah keaadaan tuk jadi ceria pada saat nie.

31.05.2009
Masa tuk balik ptrjaya, rasa macam malas nak balik umah tak tau nape mungkin aku blom cukup kekuatan lagi. Umah kc jadi sasaran ku. Thanks kc coz bagi tumpang kat umah.

Thanks a lots pada smua........skali lagi aku banyak susahkan kalian

No comments:

Post a Comment