Monday, October 26, 2009

apa sudah jadi...........

dah lama tak tulis kat blog, masa yg membataskan aku tuk buat catatan di ruang ni. aah....alasan ja sebenarnya no idea apa yg nak tulis dalam seminggu dua ni. diri jadi confius dengan keadaan semasa. ntah apa yg patut dibuat. blurr seketika. kadang2 aku happy kadang2 aku jadi confius dengan diri aku. kadang2 aku ada gak terpikir adakah apa yg aku lakukan itu betol dan tak menguris perasaan sesiapa........bingung aku pikir apa yang terjadi. hingga kadang2 aku tak da jawapan pada apa yg aku buat samada betol or salah.....bila dah jadi mcm tu aku ikut ja rentak semasa.kalau ia bergerak lurus, lurus la aku, kalo ada masanya dia belok aku belok la coz time tu aku dah tak leh nak pikir lg apa ya terjadi.pening kepala aku pikir benda yang aku sendiri tiada jawapanya. bila banyak sgt pikir aku mula stress.....stress....stress
"Dalam kehidupan seharian, kadangkala terjadi perkara-perkara yang menyusahkan, mengganggu jiwa dan emosi dan apa yang dibuat semuanya tidak kena. Alangkah indahnya sekiranya ada sesuatu yang boleh membuatkan kita lupa akan perkara-perkara tersebut walaupun hanya untuk seketika "

No comments:

Post a Comment