Thursday, October 15, 2009

cerita minggu lepas.........

Open House.......
Weekend minggu lepas banyak open house, sabtu ada open house umah member opis tapi tak dapat p ari tu aku tak ada mood nak p beraya coz sakit hati pasal ari jumaat lom ilang lagi. alih-alih seharian aku merayau sorang2. mulanya aku singgah opis jap settle mana yang patut pastu aku trus mrayau ke serdang pastu langsung ke bangi. aku lepak kat romantika baangi. 1'st time aku singgah romantika bangi, slalunya aku p romantika kajang. tp ari ni dah malas nak p kajang so lepak je la kat situ. tgk brg2 kat romantika leh kurangkan tension aku skit. puas pusing2 kat romantika aku p psr malam bangi. rasa macam kelakar plak aku nrayau ari ni. mcm tak da haluan ja tapi ntah la kalo aku duduk umah pun aku lagi boring. at least aku leh buang masa aku ngan mrayau.......ilang skit boring.

Happy bestday 2 me & Open House lagi..........
ari ni bestday aku,wahhhhh......makin tua la aku.........hu3......
apapun aku bersyukur pada Allah kerana aku masih dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik hingga ari ni.
ari ni ada 2 lg open house, satu kat umah member lama & satu lagi kat umah opis mate. so pagi ni aku plan p umah member lama, ptgnya nak p umah opis mate plak. awal pagi aku sampai kat umah member ingat nak la tlg dia mana yg patut alih2 smua dah siap so alam juga la aku lepak kat umah dia. sempat la main2 ngan anak dia. geram betol aku tgk anak dia yg comel tu. gambar dia ja yang aku dapat ambil coz kakaknya pemalu skit.
namanya Damia, budaknya sangat manja dgn orang yang dikenali....
Menu open house pg ni mee kari dan soto. dalam kul 1 lebih aku gerak balik coz kepala dah mula sakit2. yang kelakarnya mak dia siap tapaukan makanan tuk aku. rasa macam malu la pula. dah la p mkn pastu dpt tapau lagi.hu3.........
Balik umah kepala dah tak tahan sgt, t'do jap coz janji ngna en.lan & kak lyn nak p 2'nd open house dalam kul 3.30 ptg. sempat la kalo aku nak rest jap. destinasi 2'nd open house umah kak liza kat desa pinggiran. menu dia mmg wat aku xcited sgt, ada lemang ngan rendang. sebenarnya aku mmg teringin sangat nak makan lemang ngan rendang dari ari jumaat lagi tapi mood aku sepoi btl jumaat ari tu sampai ilang selera nak mkn. haa........kali ni leh la aku mkn sepuas hati. banyak juga aku makan mcm tak penah jumpa lemang & rendang plak sblm ni. balik umah ptg tu aku terlena sampai maghrib sbb kekenyangan lemang.

Malamnya rasa bosan sgt, rasa macam nak kluar tapi tak tau nak p mana. bosannya.............ami dah balik upsi, dik wa plak dah p outstation, t.v plak tak da cita best.huhhh..............bosannya.
Tengah lepak-lepak ngadap t.v noorul call tanya ada kat umah tak, bunyi cam pelik ja tetiba ja call tanya ada kat uamh tak pastu gelak2. aku ckp tak da. bukan niat nak tipu tapi aku pelik skit ngan cara dia tue. tup2 jap ja pastu ada org bg salam & ketuk pintu. Uper2nya noorul, kak chah, kak lyn & anak2 angkat aku wat suprise bestday aku siap bawa kek bestday lagi

ni la kek bestday aku tahun ni...dah tua upernya aku

wat noorul, kak chah, kak lyn & anak2 angkat ku thanks a lots 4 the suprise & make me happy.....love u all.

No comments:

Post a Comment