Thursday, October 8, 2009

Lepas geram........

semalam tension gila2, kepala pun tak betol ja. banyak sangat tekanan, serabut kepala aku nak pikir. satu ari aku moody kat opis. hu3....sejak msk geja pas raya ni aku rasa banyak sgt tekanan. kiri, kanan, depan, belakang smua ada. tekanan yg dtg berturut2 yg kdg kala aku rasa aku tak mampu nak tepis. adakalanya aku menyerah ja dgn tekanan yg dtg. so smalam aku rasa dah mcm tension tahap maksimun, dah xtau nak wat mcmana lg....seharian muka aku moody ja kat opis. serabut...serabut...& serabut.
Malam tadi tuk ilangkan tension, aku merayau kat alamanda, ramai la plak org w/pun lom gaji lagi. pelik aku. Ni la tempat aku ilangkan tension smlm. ku anggap pin2 tu smua adalah masalah aku. puas hati aku dapat jatuhkan pin2 tu walaupun bukan smua yg dapat aku jatuhkan atleast aku dapat satu kepuasan dalam menghancurkan masalah problem sekeliling aku..


dah puas lepaskan geram kat situ apa lagi time tu eat.............time tension adalah time yg paling best tuk makan coz smuanya nampak sedap & menyelerakan............sampai habis licin aku makan

No comments:

Post a Comment