Wednesday, November 18, 2009

suasana baru

semalam ngan hari ni aku dah mula tinggal sorg kat sting village....ada penghuni baru tapi cuma blom mesra lagi. rasa sunyi plak bila tinggal sorg2 kat sting village, tingat time kemeriahan dolu2....aduh rindunya aku pada ex2 penghuni sting village......tingat time aku buli kak b, time kena tegur ngan kak nora coz slalu gaduh ngan kak b, time aku kena mrh ngan kak zimah coz kacau dia time dia busy, time kita org slalu terlupa jija bla nak p bli mkn.......huhhhh....smua tu dah jadi kenangan sekarang dah tak leh nak putar balik cam dolu2.

kalo masa leh putar balik nak ja aku rakam semula smua yg berlaku dan aku jilidkan jadi satu memori indah tapi tu angan2 je la, mana mungkin bleh patah balik.hu...hu....hu....

2 comments:

  1. tak per..udah duk umah banglo....dah tak sunyi..rumah tepi highway..hehe

    ReplyDelete
  2. tak juga....
    nape ek, ddk lot bsr skit pun ati ttp tak hepi?

    ReplyDelete