Thursday, November 5, 2009

friend

kadang-kadang kita kena percaya juga ngan 3 alphabat yang belakang tu. kadang kala bukan kita jangka benda tue terjadi tapi secara tak sengaja mungkin ia terjadi. time tu nak salah siapa, kita ke or kawan kita?
hemmm.......ntah la. macam satu bait lagu tu "ku sangkakan panas berpanjangan, rupanya gerimis mengundang", lagu slam kalo tak silap aku. cuma yang peliknya aku xtau sbb musababnya, tu yang aku tak puas hati. bukan tak mau amik tau tapi orang yg tak mau bagi tau. kalo tanya lebih2 kang ckp aku busy body plak! tapi geram la juga kan time macam ni. Geramnyerrr.......................................kalo tak puas ati ngan aku cakap la, ni menyepi je. drastik plak tue.pada c'S aku mmg geram kat hang.................


4 comments:

  1. S mana lak nih..misti S T U V dan Dabelyu.

    ReplyDelete
  2. STUVWXYZ..............
    len kali kalo tak mau cita jgn bg intro.
    tu yang wat den geram sgt.....
    bagi intro pastu cuba ngelak.....
    sakit ati tau....

    ReplyDelete
  3. uik...geram kat sapa cik ida oiiiii. bykkan sabar ye... s means sabar gak tu okeh.

    ReplyDelete
  4. dah terlebih geram sbb tue lps kat sni.
    kalo dia tak bg intro den tak kisah
    ni dah intro pastu diam.......
    msg pun dah tak balas
    sapa tak sakit hati
    len kali kalo xmau cita
    jgn ckp awal2

    ReplyDelete